Среда, 13.12.2017, 17:41
Приветствую Вас Гость | RSS

Школа № 10

Меню сайта
Календарь
«  Декабрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Кафедра математики

Позакласна робота з математики

Ми вже три роки працюємо за новими Державними стандартами, і саме тому завдання сучасно­го вчителя — навчити учнів орієнтуватися в нових умовах і адапту­ватися до змін, не втрачаючи своєї індивідуальності. Для того щоб учень став активним учасником створення нового і прогресивного у майбутньому, навчання і виховання мають спрямовуватися на формування творчої особистості, яка здатна до самовдосконалення. Необхідно так організувати навчання учнів, щоб водночас достат­ньо повно реалізовувалися формування й розвиток умінь учнів як творчого, так і критичного мислення. Розв’язанню цієї проблеми певною мірою сприяє посилення спрямованості навчання на акти­візацію пізнавальної діяльності учнів. Це призводить до форму­вання в освітньому процесі нової культури навчання, під час якої знання й уміння здобуваються в діяльності та розв’язанні проблем в умовах активної позиції учня з урахуванням його індивідуальних особливостей.

Завдання вчителя не повідомляти істину, а вчити її знаходити. Дитину спочатку потрібно зацікавити, навчити хотіти й прагнути, а вже потім — знати й уміти. Процес навчання є своєрідним про­цесом самостійного «відкриття» учнем уже відомих у наці знань. «Людина досконало володіє лише тим, що сама здобуває власною працею», — писав психолог С. Л. Рубінштейн. Під,час навчання математики необхідно систематично збуджувати, розвивати та зміцнювати пізнавальний інтерес учнів і як важливий мотив на­вчання, і як стійку рису особистості. Одним із засобів пробудження й підтримки пізнавального інтересу до вивчення математики є фор­мування в дітей стійких компетентностей на уроках математики та в позаурочний час. Це має значне освітнє та виховне значення.

В позаурочний час та під час декад математики ми з учнями 5 та 6 класів готуємо ілюстровані цікаві задачі для учнів початкової школи. Ці задачі ми заздалегідь вивішуємо в коридорах школи і протягом місяця учні 2-4 класів їх розв’язують.

Потім ми підводимо підсумки на кращу задачу та відзначаємо учнів початкової школи які розв’язали найбільшу кількість задач. Переможці конкурсу нагороджуються призами.

Це дає змогу продовжити наслідування середньої ланки учнів з початковою та готувати учнів 3-4-го класів до олімпіад та конкурсів. 

Для учнів середньої та старшої школи учні 8-9 класів готують математичні міні-пректи у вигляді стіннівки. Ці проекти обов'язково включають в себе такі розділи: історичні відомості про вчених-математиків; цікаві історії; нестандартні задачі, які зв'язують математику з іншими предметами; кросворди; ребуси та інше. Ці стіннівки заздалегідь вивішуємо на шкільних стендах та оцінюємо їх зміст, научність, цікавість, зовнішній вид і визначаємо найкращу. Це роблять вчителі. Крім цього заохочуємо всіх учнів школи для розв'язання задач, кросвордів, ребусів, що містяться в них, призами та грамотами. Діти та їх батьки активно, з цікавістю розв'язують завдання.

 Це дає дітям радість праці, радість успіху в навчанні та відчуття смаку перемоги, що пробудять у дитячих серцях почуття гідності. 

Адже успіх у навчанні — чи не єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжують енергію для подолання труднощів і бажання навчатися.

Крюк Т.М. вчитель математики

 

 

 

Вход на сайт
Поиск

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтов - uCoz